Epilipsi bildigim kadariyla dogustan ve genetik bir hastalik. yani cok cok nadiren sonradan yaranan bi hastalik. Eger ilk kez yasadiysa beyin mr cektirse iyi olur. Sizi korkutmak istemem ama maalesef abimde epilepsi krizi yasamiati beyin mr cektirmisti beyinde tümör tespit edilmisti. Zor zamanlar yasadik Allah size yasatmasin. Bi doktora gidin bence