Biliyorum postum silinecek en kisa zamanda :)
Çünkü burda adminler kendi keyfine göre hareket ediyorlar
Onların istediği şeyleri yazmaliyiz istemedikleri yorum yada post olursa direk kaldirilar askıya alırlar uyarı verirler
Bakıyorum bazılarına gider bu uyarı bazılarına gitmiyor
Ben normal bir yazi yazıyorum birkaç kendini bilmez rahatsız olup şikayet ediyor yorumum siliniyor
Başkası argo konuşuyor yorumu duruyor
Buna cok denk geliyorum postlarda
Benim gibi düşünenler olduğuna eminim
Ben argo küfür hakaret etmediğim zaman istedigimi düşünüp söylemekte özgürüm
Ne yazacagima yada yazmayacagima siz mi karar veriyorsunuz ?
Yada başkaları mi karar veriyor sizi yönlendiriyor ?? Düşünce özgürlüğü yok mu burda
Sizin işinize geldiği gibi mi düşünüp yasicaz !?
Bakalım kaç dk kalacak bu post 😏