Biz kullandık hiçbir işe yaramadı hala deli gibi kusuyordu. Denemediğimiz şey kalmadı zamanı gelince kendiliğinden kesildi. 6 ay falan sürdü. Yine de bakın ama çok da ümitli olmayın. Bebelac aptamil bi kaç damla vardı gaviscon falan. Bir sonuç alamadık.