Kizlar cok kisadir sutum gelmeye basladi biberon mama veriyordum ama memeden verince kusuyor agiz ve burbundan geliyor sut ama biberonda bu sknti olmuyordu bukadar sizler emzirdikten sonra o pozisyonda bekletiyormusunuz direkmi kaldiriyorsunuz nasil yapmam gerek tecrube anneler fikir veririmisiniz