iki_prens_annesi_ ilk gün ağrı kesicilerle geçiyor ama ikinci gün hiç birşey olmamış gibi normal rutinde devam ediyor hiç korkmayın hiç zor değil.doktor bize bir krem verdi bir de kantoron yağı sür her altını açtığında dedi öyle yaptım bir haftada iyileşti.karton bardak falan koyan oluyormuş biz koymadık doktor öyle birşey demedi sadece bezini 1 numara büyük aldım rahat etsin diye.simdiden geçmiş olsun.Allah damatlığını fa göstersin