Annebebek58 çoğu mama yok şuan yenilencekmis diye hepsinde sıkıntı var bende normal Bebelac 4 kullanıyorum yok diye Gold olanın 3 numarasını aldım ikiside 1 yaş itibaren diye Aptamil falanda numara yok ve denemedim diye bebelactan gidiyorum ama bulmak imkansizlasti şuan 2 haftaya kadar gelcek deniyodu 2 hafta geçti yine 2 hafta diyo eczaneler 🤷🤷