asafeslem Merhabalar hanimlar oglum 4 ay 1 haftalik.saglik ocagindan vegaferon verdiler kullan diye ama kabizlik yapabilir falan dedi ebemiz.Kullanan sıkinti yasayan varmi ?
acimavi asafeslem pek iyi olmadığını söylüyorlar vegaferonun, iceriği temiz değilmiş sanırım, ben kullanmadım
minikbaykus asafeslem bizde sıkıntı olmadı canım. Sadece bordo gibi renk yaptı kakada sonradan düzeldi
Dmtylz Ben kullanıyorum canım evet ilk süreç kabızlık yaptı sonra alışıyor bünye galiba, normale döndük
Dmtylz asafeslem tedirgin olmakla haklısın İnan ben de tedirgin oldum şu zamanda piyasada fitil bile yokken.. ama Demir de önemli olduğu için vermek zorunda kaldım
3cocuklumom Ben kullandim bir sıkıntı yasamadim ama genelde duyuyorum kabizlik yaptigini bizde oyle bir sikinti olmadi
Prensesminik42 asafeslem doktor bizede verdi ama. Günde 6damla olrak ama bebegim kustu sürekli damla sayısı azalt dedi ebemiz. Ozamn kustu kullanmıyorum kabızlık yapıyor
Berayyw Ben kullanmadım bebeğim de kabızlık yaptı doktorumuzun tavsiyesi ile sidefer aldık bir sorun kalmadı
Prens0205 asafeslem 2 gün kullandık 3. Gün acillik olduk karaciğer enzimleri yükselmiş kesinlikle kullanmayın