Masal1809 Merhabalar anneler bebeğim 3 buçuk aylık yattığı zaman habire ıhhh diyerek kafasını yukarı kaldırıyor. Hatta arada bunu bacaklarıyla da yapıyor. Ilk bebeğim neden böyle yapıyor anlamıyorum. Rica etsem biliyorsanız söyler misiniz.
ipekmeva_mom Masal1809 benim kızım da 4.5 aylık. 3.5 aylıkkenden beridir yapıyor aynı şekilde. Hatta öyle ki gece beslenmesinde bile gözü kapalı yapıyor bazen. Neden bende bilmiyorum. Burda bekleyeyim bende. 🤷♀️
BalarisiYusra Masal1809 çok normal bizimde öyle şuan kendini kaldırmaya çalışıyor hatta elinden tuttuğunuzda kendini kaldırabilir artık
Masal1809 BalarisiYusra Evet öyle tek elinden tutsak bile kalkıyor hemen. Bende başta kalkmak istiyor galiba diye düşündüm ama sürekli yapınca biraz endişelendim
TinkyWinky Masal1809 5.5 aylık oğlum da yapıyor ,özellikle ben odadan çıkınca beni görmek için başını öne doğru kaldırıp bakınıyor