ayln23 bu gaz damlaların hepsi anlık ağrı kesici gibi düşünün ilk kullandığın ilk günler fayda sağlar sonra bebek bünyesi buna hemen alışır ve etkisini yitirir. Biogaia veya kaleidon probiyotik damla kullanmalısın artık doktorlar bağırsağı iyileştirme yönünde bu ikisini çok tavsiye ediyorlar. Sıkıştığın zamanlar çok gazı olduğunda kimyon rezene demle kaynamış bir çay bardağı suya bir tatlı kaşığı rezene bir çay kaşığı kimyon ama ağzını kapat demlenirken yoksa içindeki uçucu yağlar gidiyor etki etmiyor gündüzleri 3 4 saat arayla iki kez 2 şer tatlı kaşığı verirsende akşama kadar gazı hafifler gece rahat edersin lokal yollar yerine böyle iyileştirici şeylere yönelmeni tavsiye ederim mama kullanıyorsan eğer içinde konala yağı soya listerini palm veya hurma yağı olan mamalar bağırsak florasına çok zararlı içeriklerine bakarak seçmeni tavsiye ederim anti kolik mamalarda bile ne yazık ki bu yağlar var keçi sütlü mamalarda bulunmuyor sadece anne sütü veriyorsqn kendine bir probiyotik kullanırsan ekstradan çok fayda görürsün kimyon rezene çayını kendinde bol bol iç