Kızlar ek gıda dönemindeyiz ve 2gundur yumurta sarısını az az veriyrm bunun yanında gün içinde de 3 gün kuraliyla denedigim sebzeleri karıştırıp öğün şeklinde veriyrm.buraya kadar sorun yok ama bildiğiniz karnını ve üst kısmını kasiyo ben elimi koyunca elimi çekmeye cakisiyo sinirleniyo sizce yumurta dokunmuş olabilir mi yada dikkt mi çekmeye calışıyo?bu arada oğlum 6 ay 9günlük💙heryerine baktım ama kızarıklık falan da yok bu durumu yaşayan var mı acaba?bu arada sürekli de değil ama gün içinde dikktimi cekicek kadar yaptı🙄😔