ilknur_acr94 merhaba, benim bebeğim de sürekli meme reddi yapıyor. Israr etmedim, zorlamadım. Uykudayken alıp emzirerek, uykuluyken emzirerek reddi yeniyorum. Öyle yapın sizde inşallah faydası olur. Bir de ayakta emzirmeyi denedim onda da hareket halinde olduğu için biraz emiyor. Ama pes etmeyin, bende çok üzülüyodum ama bi yerden sonra zaten karşı koyamıyolar 😌