zumraylc canim iki cesidi var biliyorsun. Ya hizli calisani yada yavas calisani. Benimkisi yavas calisiyor digal olarakda kilo alimini cok elverisli. Tr de nasil bilmiyorum ama 2012 de kontrol ettirdigimde ilk tek bi tarafta büyüme vardi ilac vermisdi eger büyüme durmazsa ameliyat demisdi. Ben ihmal ettim ve 6 sene kadar ilac almadim. Ve büyüme her iki tarafdada gerceklesdi. Iki hamiöeöigimdede ilac kullanmisdim. Dün dr aradi gel ilac yazayim degerler geldi dedi. Yani L-troxin 50 mg vercem dedi. Halbuki 100 lük iciyordum. Bugun yine bi aricam. Ameliyati en son care görüyorlar. Sen yinede baska bi dr a daha görün bence. Ve ilac vermesi gerekir