Sewooo Selam anneler 2. Ay sonu karma ve rotavirüs aşılarımız yapıldı acaip huysuz ağlıyor hic duymadığım bir tonda ve sürekli emmek istiyor olağan birşeymi bu internette bir dolu şey yazıyor beynim bulandı🙁
Nur1126 Sewooo 4 tane aşı oluyorlar bırakta huysuzlansın ateşi çıksın seni deli gibi emmek istiyorsa bırak emsin rahatlasın çok moral bunların olması korkacak nişi yok o internette yazılanları takma eğer çok tereddütte kaldıysan doktoruna yaz
Mlkmhrrm Sewooo her çocukta farklı tepki veriyor ama korkmayın benim oğlumda sık emdi aşıdan sonra galiba en koruyucu yer orası olduğu için orda durmak istiyorlar ertesi güne birşey kalmaz inşallah