Merhaba anneler bugun 1 aylık kontrolumuze gıttık gazi ve sancısı oluyodu bebegımın. Doktor ıkı tane gaz ılacı yazms bırı nurse harveys dıgerı sab simplex ıkısını bır arada mı kullanacagım acaba. Calpol yazacaktı surup acaba sasırdı ıkı tane gaz ılacı mı verdı.