Milagrosss Bebeğim normalde çok güleç, çok neşeli mutlu bir bebektir ama özellikle gece uykusu vakti geldiği zaman deli ediyor beni. Ağlıyor bağırıyor tepiniyor. O kadar ki bağırmaktan boğazları acıyor artık öksürmeye başlıyor. Akşam olacak diye korkmaya başladım. Uyku eğitimi vermeye başlamayı düşünüyorum. Belki çözüm olur bilmiyorum ya