Kumsal77 48 günlük bi kızım var uyumak nedir bilmez saati geldiği gibi ağlamaya başlıyor 11-12 den başlayıp gece 3-4 e kadar ağlıyor, eşim gece çalışıyor gerçi bnm eşim 24 saat iş yeri açık ve hep çalışıyor sürekli tek başımayım ailem zaten yanımda değiller, o kadar ki ağlıyor kendimi çok yalnız ve kötü hissediyorum. Anason içiriyorum, kimyon veriyorum gaz damlasıda kullanıyorum karnını doyuruyorum hep ağlıyor, çok üzülüyorum komşular arıyor bebeğin nesi var diye hastaneye daha götürmedim acaba kolik mi Yarın götürecez Allah’ın izniyle 😔😔 Ne yapmam gerekiyor 😖😖
Nisa0987 Kumsal77 doymuyor olabilirmi acaba birde gaz şurubu yeterli gelmiyordu gaz için tam gaz zamanı çünkü bu ayda bebeğin bir saat uyanık kalıp tekrar uyuması gerekyor
Dilber Kumsal77 doydgundan eminseniz aguline icirin hem yuzde yuz bitkisel hemde sifir yan etki azcik szde oda rahat eder
Berilmeva Kumsal77 kronık bir bebek sanırım sızın bebeğiniz fön veya süpürge sesi açıp dınletn benım kızımda öyleydı cunku grçicek 2 aydan sonra
Sibel3434 Kumsal77 doktora götür canım kilo su boyu ıyi ise kolik bebek diyolar benim kız im da ağlıyor du götürdüm kilo da boy ıyi dedi kolik bebek dedi yapacak bişey yok demisti
Kumsal77 Berilmeva açıyorum zaten başım çok ağrıyor başım çatlicak dereceye kadar sadece biraz sakinleşiyor sonra tekrardan ağlıyor
Kumsal77 Dilber Hmm denerim inşallah iyi gelir gerçekten de artık o kadar çok bunaldım ki gergece ağlamasından