Kızlar merhabalar 3 yaş 3 aylık bir kızım var ama bugün sürekli ağlıyor televizyonda çizgi film izliyor orda ki çocuklar oyun oynuyor diye ağlıyor anlamıyorum bugün aşırı duygusal herşeye ağlıyor ağlamzken normal oyun oynarken annecim diye sarılıyorum hmn ağlamaya başlıyor nedeni ne ki acaba soruyorum anneciğim neyin var diye hiçbişeyim yok diyor acaba nedeni ne ki sizin de bu yaşta olan çocuklar da böle yapıyor mu