Hanımlar bebeğim 3 ay 15 günlük bazen kakası mukuslu oluyordu ve çok gazlı bı bebek die doktor sut alejisi dedi 10 gün hiç birşey yemedim sütle ilgili diyete baslaidmt ikinci gün düzeldi değişiklik olmayınca diyeti kestim kakasını yine yapıyor bazen çok zorlanirsa yardım ediyrm bide gaz için bacakalrinile oynadım bı kaç kez bu sabah kakasını da yaptı iki kez gaz aterken ağlıyordu kaka yaptı die aldım çok küçük bir kan parçası gibi birsy vardı makati mi yırtıldı yoksa sahiden alejisi mi var anlamadim nolur yardım