Betul6060 Kızlar 2 ay 18 günlük bebeğim var doktor sütün yetmiyor diye mamaya başlayalım dedi biberonla versem çocuk gögsümü almaz diye korkuyorum 😦
Ezgi3454 Betul6060 mama değil ama kendi sütümü sağıyordum erkeb doğum yaptığım için emerse kilo kaybı oluyormuş emzirmeye başladığımda sağdımı da verdim biberonla aldı hâlâ da alıyor bir yere gittiğim zaman bırakıyorum mecbur. Anne memesine yakın biberonlardan kullanın yada kAşık biberon şırınga
yavruhamsihafsacuk Betul6060 ben şırıngayla verdim memeyide alsın diye isterseniz belli süre deneyebilirsiniz
dertlikerkenez Betul6060 bebekten bebeğe değişir, kimi bebek reddetmez kimi bebek reddeder ancak 6 hafta meme reddi yaşadım, Allah yaşatmasın, hiç riske atmam yerinizde olsam. Biberon kaynaklı değildi bizim. hazneli kaşıklar var.
mervesoku Merhaba bebeğim ilk doğduğu günlerde sarılık oldu ve mama da kullanmaya başladık günde 2 kere 3 kere biberonla mama takviyesi aldı sarılığı geçtikten sonra bıraktım mamayı.. bu süreçte ben sıkıntı yaşamadım ama sizde durum nasıl olur bilemiyorum isterseniz şırınga ile vermeyi deneyin 🌸