I
Elffnrr canım ben raporlu mama kullanıyorum ek Gıdaya ilk geçtiğim de kızım gece mama istemesi kaşık maması verdim sonra başka doktora gittim kendi doktorumuz izindeydi bana daha çok küçük mamasını içmesi laZım diyor , zaten o yüzden geldim içmiyor dedim sana kalmış o bir şekilde yediriceksin diyor şaka gibi çözümleri bu . Sence denememiş olabilir miyim muhallebinin içine katıyorum tadı değişiyor bu sefer onu yemiyor allah uzak kılmasın ama ellerine de düşürmesin gerçekten