Arkadaşlar ben gerçekten bıktım artık lütfen bana fikir verin yoksa sıyırmak üzereyim. Bebeğim 9 aylık. İki ay önce uyku eğitimi vermeye çalıştım ama olmadı yani bağımsız uyumuyor. Ben emzirip mayıştırıp beşiğine koyuyorum sırtına pat pat yapıp ninni söylüyorum böyle uyuyor. Sorun şu ki akşam 8 de uyuyor mesela saat başı uyanıp ağlıyor. İki üç kere böyle oluyor zaten saat 11 12 gibi biz yatıyoruz ondan sonra zaten beşiğine koyunca uyanıp ağlıyor. Sanırım alıştı bizimle yatmaya çünkü gece belli bir saatten sonra uyumadığında alıp yatağa götürüyorum. Yani saat 12 gibi falan yanımıza gelip sabaha kadar bizle yatıyor. Gerçekten bıktım artık çünkü saat başı uyanıyor ve biz hiç eşimle vakit geçiremiyoruz. Gece bizle uyumasını seviyorum bi yandan ama her yerim tutuluyor çünkü yanlamasına uyuyor ben yatağın ucunda kalıyorum.
Ne yapmalıyım uyutma yöntemini mi değiştirsem gece beslenmesini mi kessem napsam 😑