Cherryblossom Arkadaslar bebegim 3 aylık oldu rutin goz muayenesi icin bir doktor tavsiye ettiler randevu almak icin aradim 550 tl dediler şok oldum. Boyle mi fiyatlar artık? Ne yapılıyor bu aydaki muayenede, önemlidir tabi ama bana cok geldi
Sakinolseherjim_ Cherryblossom herkes tutturabildigine sanki ameliyat yapacak suna bak 550 tl ne ya insaf insanlari nasi soysak diye ugrasiyolar
Elifeylul34 Cherryblossom hangi şehirdesiniz bilmiyorum ama İstanbul’da iseniz Başakşehir Çam ve Sakura’da yaptırın derim. Muhteşem iyi bi doktor var. Önce göz muayenesi yapıp, ardından 3 er defa aralıklarla damla damlatıyorlar, ardından karanlık bi odada gözlükle muayene ediyorlar.
GoGirl Cherryblossom bilinmis bir hastanede prof 400 göz.muayene onemli ama kontrol icin o kdr vermeye gerek yok.bi problem olsa ii bir doktora verilir
Cherryblossom Sakinolseherjim_ cok abarti degil mi ya özel muayenehane tamam da ne yapacak bu kadar anlamadim gitti
Cherryblossom Elifeylul34 ankaradayım ve hastanelerden biraz korkuyorum acıkcasi:( tesekkur ederim yine de
Mlkmhrrm Cherryblossom merhabalar bende Ankaradayım hangi doktor verdi acaba bu fiyatı merak ettim bizde gidicez gelecek ay da🤭
Linaduygu06 Cherryblossom canım bende anlatmadayım dünya göze götürdüm çok güzel ilgi alaka sende gitsene
Muverrih Cherryblossom Biz buraların en pahalı Hastanesi’ne gittik 150 lira verdik hiçbir şey yaptığı yok ışık tuttu baktı 🙄
Srplsrpl Cherryblossom valla özel bir durumu yoksa götürmeyin. Ama sizin dikkatinizi çeken farklı bişey varsa daha iyi incelenmesi adına gidin. O kadar para vermeye gerek yok
serebro Cherryblossom operasyon ameliyat yapacaklar sanki ya yazık günah. 6.ayda göz muayenesi olduk yaptığı şey kucağımda oturan bebeğime ışık gibi bişeyle bakmakti. 50 60tlmuayene ücreti vermiştik sanırım edirnede özel bir hastaneye gidiyoruz
eymenkerem Cherryblossom ilk muayene için bu kadar ucuk bir fiyat vermenizi gerek yok ama muayene sonunda bir sorun olur ise o zaman başka bir görüş için gidebilirsiniz 550 cok cidden. Medical parklar bile 300 tl ve doktorları da kaliteli
Jlhf Benim görümcemin kızını hiç birşeyi yokken yaptırdık kız mafoldu gözünün içine alet katıyorlar o güzelim maviş gözleri kan çanagına döndü vallahi ben korktum onu ögle görünce kızımında götürmedim ama size garip giden bir durum varsa aksaymayın götürün