Gamze77 3 aylık kız bebeğe künye mi bilezik mi almalıyım ve ne şekilde almam güvenli olur model olarak tavsiyesi olan var mı ?
Eceaydin05 Gamze77 benimde çok hoşuma gidiyor da tanıdıklarım hep alma dedi. Kiminin alerjisi olmuş, kimi gereksiz bulmuş, kimide dışardan biri zarar verir görürse diye almamış. Bende maşallah aldım iç zıbınına taktım 😁
elmaliturta Gamze77 babannesi biletlik aldı isimli arada bir takıyorum çok güzel duruyor. Bence bebeğe güzel bir anı kalır. Benim altın üstünde Allah yazan nazarligim var bebeklikten kalma çok hoşuma gidiyor benim hemde anlamlı😊
Dilber Gamze77 kunye gruntusu hos ama benm dktorum tvsiye etmedi bebek agzina sokr kopar yutar bisey olur sus icin durduk yere tehlikeye atmayin dedi isimli kunyesi vardi tkmiyorum artik mesela. Bilezik daha garanti
Ozgeb Ben bilezik aldım ama bence bileklik alınmalı, böyle ayarlanabilenlerden. Bilezik ayarlanmıyor çünkü haliyle sadece belirli bir dönem takabilecek. Bileklik daha uzun süre kullanılabilir