boncuk- Marc’ı ben de tavsiye ederim, 3 ayda bir tavsiye ediliyor. Bebeğin kıyafetleri granül sabunla yıkandığı için onlar tıkama yapıyor zamanla, o yüzden makine temizliği önemli konu. Bir de yumuşatıcıyı deterjanı koyar gibi ilk işlem olarak yapma. Makina en son yumuşatıcıyı böyle bitime 20 dk kala falan çekiyor, işte o zaman koy yumuşatıcı bölümüme. İlk koyduğunda durulama suyunca akıtıyor hep onu kalmıyor. Son koyarsan kalıcı olur.