Kızlar kolik bir bebeğim vardı,inanılmaz zor zamanlardan geçtik,nasıl sağ çıktım bilmiyorum.Şimdi şükürler olsun bebeğim 4 ay 5 günlük ve gaz problemimiz azaldı,gündüz hiç sıkıntı yok sadece geceleri uykuda bazen sıkıntı oluyor.Yani artık çıkartabiliyor rabbime milyonlarca kez şükür.Ben de tam bir kısır Çiğköfte canavarıyım.Uzun zamandır gaz yapar diye bulgur namına bi şey yemedim.Artık yesem mi pişman olur muyum bana yardımcı olabilir misiniz ❣️