Nuni61 Merhaba anneler. Bebeğim 10 aylık . İlk adım ayakkabısı bakıyorum. Önerilere göre bileği kavrayan sert taban olması gerekiyormuş. Vicco markanın almıştım ancak onlar bileği tam kavramiyor. Önerilerinizi alabilir miyim.