Ek gıdaya başlayalı bir ay oldu ilk başta bir problemi yoktu ama bir kere çok fena kabız oldu lavman yapmak zorunda kaldık. Sonra yine aynı katı yapıyor ve biz bacaklarından bastırınca yapabiliyor kendini zorluyor. Yoksa bekletiyor öyle kakasını. Lavman zarar mı verdi acaba canım çok sıkıldı. Doktora gideceğim