Selam,
Bebeğim 3 aylık. Doğduğundan beri hiç kendi iradesiyle emzirmeyi bitirmiyor. 70 dakika memede kaldığını bilirim. Ben çekmedikçe ya da uyumadıkça asla bırakmıyor memeyi. Bir de öyle emzirsikten sonra 2-3 saat dayanamaz 1.30 saat sonra tekrar emmek ister.
Neden böyledir ? Geçer mi acaba