Erva2010 Grip oldum kızlar emziren anneyim ilaç almak istemiyorum ama çok iyi sayılmam baş ağrısı burun akıntısı çok maskeyle bebeğimi emziriyroum 🙄
Toprakruzgar Erva2010 salatalık baş ağrısına iyi geliyor bol bol yiyin ıhlamuru da limonlu ve çok az kara biber katıp için iyi gelir diye düşünüyorum ben öyle atlatıyorum grip olunca çok geçmiş olsun
theAna Erva2010 nane limon, bol su,sıcak çorba. Boğaz ağrısına da mentollü şeker iyi geliyor. Geçmiş olsun.
Monaroka Ihlamur için. Bi bardak sıcak suya limon sıkıp içebilirsiniz. Bol meyve, tavuk suyuna sıcacık bir de çorba. Çok geçmiş olsun