OzlemKrtl Oda sıcaklığında bi iki saat beklettiğini sütü nasıl ısıtmalıyım ? 37 dereceye ayarlıyorum - bir kaseye sıcak su koyuyorum içinde sütüm olan biberonu kaseye koyup 37 dereceye ulaşınca içiriyorum
Arifcan OzlemKrtl ben cezvede ısıtıp verıyodum birsey olurmu bir kac defa verdım bu şekilde bilmiyordum nasıl yapıldıgını
OzlemKrtl Yademveannesi yani kettle da su ısıtıyorum oradan çıkan su çok sıcak diye biraz soğutuyorum o şekilde orta halli sıcak suda bekleterek ısıtıyorum yine de emin olmak İçin yazdım buraya :)
Elf-b Arifcan cezvede ısıtmayın, sıcak su koyun bir kaseye, sütünüzün olduğu biberonu veya bardağı artık neye sağdıysanız onu sıcak suyun içine oturtun öyle ısınsın
anneadayi06 Arifcan cezvede ısıtmayın . Benmari usülü bir kaba sıcak suyu koyun . Sütünüzü biberona koyun yavaş yavaş ısınsın
Arifcan Elf-b ogle yaparım bundan sonra cok sagolun bir kac defa verdim bir sakıncası olmaz dımı korktum sımdı
Balbocegi Arifcan bilmediğiniz birşeyi google sorabilirsiniz. Birkaç farklı yerden bakınca doğrusuna ulaşırsınız. O şekilde ısıtılan anne sütü mikrop oluşturur maalesef. Hiçbir faydası yoktur
Elf-b Arifcan şimdiye kadar sorun yaşamamışsınız ama artık yapmayın, bende google ya da burdan öğreniyorum bilmediklerimi😊
Arifcan Elf-b benim hiç aklıma gelmedı bakmak düşünemedim 🤦🏻♀️ Normal sütü cezvede ısıtıyoruz ya ben ögle zannettım evet sımdıye kadarda bir sorun yasamadım cok şükür 🤲🏻 Ama bundan sonra ögle yapmam
Elf-b ebrutuna çay kaşığıyla alıp bileğinize damlatabilirsiniz. Mamaların sıcaklığına öyle bakıyorduk