Beyaban 2,5 aylık kizim var. Normalde çok disari cikmiyoruz ama hava güneşli oldugu günler biraz yuruyuse cikmak istiyorum. Nasil giydirmeliyim. Konyada yasiyorum gunesli havalarda 10 derece falan oluyor.
theAna Beyaban altına ince bir takım üstüne de normal üst, ceket. Bir şapka takabilirsiz, ayaklarına da patik veya ayakkabı. Konyalıyım ben de güneşe çok aldanmamak lazım bu aylarda. 😇
Beyaban Cok tesekkur ederim bende oyle dusundum ama bi doktor atki falan demis ama suan o atki tutmaz agzinda rahatsiz olur ondan emin olamadim
jap Beyaban atkı için çok küçük bence nefes almasını engellemeyin. Arabanın rüzgarlığı varsa onu geçirin üzerine çok soğuklarda
Mervegem Beyaban atkı takamaz canım ama kulaklarını örten Bi şapka mutlaka olmalı. Ben 15 aylık ogluma bile atkı takmıyorum biz zor nefes alıyoruz onlar hiç alamaz. Zaten oksijen alsın diye cıkarıyoruz
Beyaban Evet bende atki takamaz diye dusundum de doktor youtubeda oyle deyince bi sorayim dedim. Dediginiz gibi giydirip cikarayim. Hep evde olunca en azindan gunesli gunlerde biraz hava almadi iyi olur diye dusunuyorum.