Rabiays Hanımlar merhabalar e bebekten bir hevesle kanguru aldık sadece 1kere kullanabildik bebeğim tahmin ettiğimden ağır oldu bende çelimsiz olduğum için taşımakta güçlük çektim satmayı düşünüyorum ilgilenen olursa 170e aldım 150e verebilirim henüz 1hafta oldu alalı
Deletedmom0900 Cigdemkuzeyatasoy Rabiays kzlar bu persembe a101e geliyo mama sandalyesi 44 tlydi galiba