Alptugmomy Sağlık ocağının verdiğinde paraben var diye kullanmamıştım. Bir de süt alerjik olan bebeklerin onu kullanmaması gerekiyormuş. Ben bilmeden doğru bişi yapmışım. Bebeğimde süt alerjisi olduğu İçin doktorumuz iyi ki kullanmadın dedi. Bize ferrum önerdi onu kullanıyorum. Hergün peşinden 2-3 çay kaşığı su veriyorum. Kabızlık sorunu yaşamadık. Su vermeden önce de kabızlık sorunu yapmadı bizde. Ben sadece dişlerini sarartmasın diye su veriyorum.