Merhaba normal doğum sonrası dikiş bakımı nasıl olmalıdır. 1 tane estetik dikişim var şişlik oluşmuş biraz. Doktorum batikon vs vermedi kendiliğinden düşecek dedi sadece antibiyotik verdi. Ama burada herkesin batikonla temizlediğini görüyorum almalı mıyım batikon🤗