Irmak21 maşallah diyim ilk önce hemen hemen herşey yolunda. Biraz mızmız oldu ama bana tatlı geliyo o halleri çıkardığı sesler. Kucağıma alınca susması da beni mutlu ediyo bağlılığını görünce. Sanırım güzel tarafından bakınca yormuyo. 2.5 aylıkken yüzüstünden sırtüstüne dönmeye başlamıştı şimdi sırtüstünden yüzüstüne dönüyo destekle. Salya hep var, uykuya geçiceği zaman memeyle geçerdi şimdi emzikle geçip 1 saat sonra kalkıyo sonra tekrar uykuya devam ediyo. Gece 12-01.30 arası uykuya geçerdi şimdi kendiliğinden 9-10 arası uyuyo gece de 2-3 saatte bir emmek için kalkıyo. Kakasını bikaç günde bir yapıyo doktor normal dönemsel dedi. Şimdilik durum böyle.