Hanımlar merhaba bebeğim 48 günlük nerdeyse 20 gündür yüzünde ki kızarıklıklar geçmedi mustelanın kremini kullanıyorum geçer gibi oluyo yine geçmiyo doktora da götürdük süt ürünlerini yeme kırmızı meyve sebze yeme inek eti yeme vs vs diye 2 hafta geçti onları da tüketmedim ama hala geçmedi yüzündekiler nerdeyse hiç bişey yemiyorum halsizlikten ölücem ne yapmam gerek yüzündekilerin geçmesi için???