Kuroneko Herkes tarifi vermis zaten ben de tavsiye vereyim siyez bulgurlu harika oluyor oglum cok severek iciyor lezzeti bi farkli oluyor
Nescafe [silindi] hatay da yaşamıyoruz canım eşimin şuan görev yeri istanbul ☺️ Doğu görevleri bitince artık en son hataya yerleşiriz .🙃
aliannesi tel şehriyeyi tereyağ ya da zyağ kavurup kaynar su ekleyip biraz yumuşatıyorum. yoğurt un yumurtayı terbiye yapıp ılıtıp ekliyorum. nanesini de pişerken koyuyorum yağ koyduğum için ayrıca yağ yakmıyorum. inşallah aradığınız tarifi bulursunuz 🙂
Nescafe [silindi] 🥳 hataylıların geneli zaten asker olmuş eşimin ailesinden yaklaşık 15 kişi var asker olan 😅