Deletedmom324 büyüyünce geçer diyorlardi ama tam tersi oluyormuş 2 yaşından sonraymış bakalım
Bende bugun oğlumla birlikte oturdum ağladım arkadaşımı çağirdım o yardmçi oldu onu gorunce sustu
Tek başina bakmak kolay değilmiş Allah bize bağişlasın inşallah yavrularımızı amin bizede guç kuvvet versın kimseye muhtaç etmesin inşallah