Hanımlar selam,
oğlum 4 ay 27 günlük az kaldı 5. Ayımıza.
zamanımızı verimli geçirelim istiyorum ama pek olmuyor vızıldanıyor. Yüz üstü tutmaya çalışıyorum mümkün olduğunca hep kınuşıyorum zaten. Ama varsa yoksa kucak. Bir de artık hiç yatmak istemiyor ama oturamıyor da mızır mızır. Sizler neler yapıyorsunuz?