Yensar yemek saatleri ve uyku duzenli olursa düzeliyorlar. Benim kızım maşallah düzeldi doktor kontrolünde yanlislarimizi düzelterek yeme alışkanlığı kazandı. Hâlâ aman aman porsiyon ölçüleri yok ama zamanla oda artıyor. Hiç olmazsa herşeyi yiyor. Tadına bakıyor memeyi bırakınca aman aman bı yemek yemesini beklemeyin. Gelişimi geri değilse 2 yaşına kadar emzirin derim