Bebeğim 5 ay 4 günlük ve sadece 2 buçuk at anne sütü aldı ve hep mama ile beslendi şuanda bebelac kullanıyoruz önceki aylar aptamil kullandım ve kabızlık sorunu olduğundan bebelağa geçmiştik bugün hastaneye gittik öksürükten sebep çok şükür öksürük ile alakalı bi sorun çıkmadı ama Dr. Dediği kadarıyla reflü olabileceğinden şüphe etti ve bı ay sadece 400 gr almış bebeğim şuanda 7 kiloya yakın ama sürekli kusuyo nerdeyse her mama da diyebilirim böyle bi sorun yaşayan varmı ve ne yaptınız? Şimdiden teşekkür ederim