Mirayalp Kızlar 3ay26 günlük oglum war molfikx 3midi bez kullnıyodum smdi sanki dar geliyor bide erkek cocuklarına dar bez kullnılmıyormş şmdi 3midinin büyüğü 3 warmı yada 4mü almam lazm 🙄
Deletedmom10 Mirayalp Bebeğiniz kaç kilo ama 3+ çok farkedeceğini sanmıyorum. 4 mantıklı ama kilo aralarına da bakın büyük gelirse sızdırır.
Deletedmom324 Mirayalp buyugunu alın deneyin. Zaten alcaksınız. Buyu gelırse ilerde zaten kullanıcaksınız ☺️
ayis Mirayalp Bence Siz 4 Ya da 4+ kullanın bende 3 numara molfix kullanıyorum kızım şu an bir hafta sonra 4.ayını dolduracak ben 4 aldım şimdi bu bittikten sonrada 4+ almayı düşünüyorum..
Betlll Mirayalp kilosu kaçsa ona göre al cnm 3+ara bez çok bi fark etmiyo zaten direk 4al daha rahat olur
Defnelina Mirayalp biz de molfix kullanıyoruz diğer bezlerin 3 numarası çok rahat olurken molfixe sığmıyoruz tüm bezler arasında en küçüğü molfix 4 yada 4+ ya geçicem bende
Ercanekininannesi Benim oğlum 4 ay 20 günlük ve kilosu 7,5 falandır herhalde ben nerdeyse 2 aydor 4numara kullanıyorum. 3 sızdırmaya başlamıştı 4e geçtim hiç sorun yaşamadım minies kullanıyorum çok memnunum