Butterfly benim bebeğim 7 /24 emen bebekti neredeyse denemeleri yaptım ama hep başarısız olmuştum ve yorgunluğa yenik düşüp geri verdim oda bende çok yoruluyorduk çünkü sadece memede uyuyordu ve nasıl uyuması gerektiğini bilmiyordu 2 aya yakın gündüz kestim hiç vermedim sürekli sen abi oldun artık büyüdün istediğinde oyuncakla oyaladım gündüz kesmek kolay oldu geceye nazaran daha sonra memesiz uyuma yoluna baktım ayakta sallayarak kucakta gezerek bir haftada memesiz uyuttum ama gece meme verdim ama bu bir haftada sürekli zamanı geldiğinde artık gecede emmeyeceksin çünkü sen büyüdün ama anne seni hep sevecek falan dedim sonra ilk gün geldi çattı ben korkuyla neyle karşılaşacağımı bilmeden her uyandığında meme bitti süt bitti artık büyüdün dedim ve çok çabuk kabul etti ve ben çok mutlu oldum 2 gün çok zordu sabaha kadar kucakta gezmemek istedi 3 günde öyle 4 gün biraz rahattı yine her uyandığında kucağıma alıp sevdim 5 6 7 8 gün iyiydik deliksiz uyumanın tadını oda bende uyandığımızdaki mutluluktan anlıyorduk ama bişey oldu ve 2 gündür sürekli kucağına aldır gezdir diyor gece boyunca ve çok yorgunum benden başka kimseyede gitmiyor nasıl aşacağımı bilmiyorum bunu acaba zamanla geçerim yolda alışkanlıkmı yaptı bilmiyorum:(