aLmisMomSs
Öyle düşünme canım. Aynı olur mu bilmiyorım ama benim bebeğim 3 aylık, görüştüğümüz bir çift arkadaşımız ve 2 komşumuz dışında kimseyi görmüyor- onları da ara sıra görüyor- yine de telefondan dedeleri ananeleriyle görüntülü konuşurken bakıyor gülüyor onlara 😃 Çocuk bu yani kendisiyle ilgilenen herkese tepki veriyor ☺️☺️