Ravzam30 Kızlar beebgım 7 buçuk aylık simit kemirmeyi cok seviyor veriyorum dişinide kaşıyor hoşuna gidiyor ama ben bogulur diye korkuyorum veremıyorum sonrada aglıyor cok ıstıyor sızce bısey olurmu bogulurmu
jap Ravzam30 susamlı da yiyebilir bence. Neden boğulsun canım kendi gözetiminde ver eline kemirsin dursun. Bişey olur boğazına takılır gibi korkularını bastırmaya çalış
Julijuli Ravzam30 bogulmaz oglum da çok seviyor simidi.küçük parçalar halinde verin hemen yanıbasında olun dişlerine de çok iyi geliyordu bizim.hala severek yer.
attbianne Ravzam30 alerji yoksa susamlida yiyebilir sorun olmaz zaten yetmiyodur bile ıslatıp kemiriyodur tadını aliyodur kopariyormu
attbianne Ravzam30 çok iri parçalar değilse yutmasina izin verin yutamazsa ogurup çıkarır onada izin verin kontrol altında tabiki motor gelişimi için yemek yemeyi öğrenmesi için çok faydali