Kizlar oğlumu hataneye götürdügümüz zaman feryad figan bağırıyo. Daha doktor muayne etmeden hastaneyi yıkıyo sesi. Cok korkuyo. Bunu nasıl yenebiliriz bilmiyorum. Sizin bebislerdemi oyle. Bazen hastanedeki cocuklara bakıyorum gayet sessiz sakin annelerinin kucaklarında duruyorlar. Benimki nie boyle bilmiyorum. Hastaneye gitmekten korkuyorum. Mecbur her ay da düzenli olarak gidiyoruz. Ne yapicam bilmiyorum :(((