Bebeğim 13 aylık daha kendi kendine yürümüyor tutunup kalkıyor kollarından tutunca yürüyor ama kendi yürümüyor henüz. Ama farkettimki kızım sıklıkla ayağının iç tarafına bazen dış tarafına bazen de topuğuna basıyor. Yeni yeni öğrendiği için mi sizinde ilk adımlarınızdan önce bu sekildemiydi ?