Kızlar merhaba. 1 aylık oğlum var. Gündüz çok güzel uyuyor gece 12 ye kadar hiç bir problem yok. Emziriyorum sütüm de yeterli geliyor. Altı da temiz. Gaz problemimiz vardı. Zinco damla kullanıyorum onu da çözdüm. Ne yapsam olmuyor. Geceleri uyumuyor. Fikirlerinize ihtiyacım var.