Tugbakivanc ben de geç kalmak istemedim ama 6 aya kadar göz muayenesi sanırım, yani 6 ayı geçirmemek üzere ne kadar geç gidilirse o kadar iyi olacağını düşünüyorum, çünkü kaymayı engellemek için ilk olarak gözlük veriliyormuş, burada bir annenin kızının gözünde de kayma varmış 6. ayda gözlük vermiş doktor. Ama düzelme ihtimali olan gözlerde erken kontrole götürünce doktor moral bozabiliyor, göz doktorundan çıktıktan sonra birkaç gün çok moralim bozuktu, göz kayması ameliyatlarını falan araştırmıştım, sonra kızımın resmen bir iki gün içinde tamamen kendiliğinden düzeldi kayması. Bu arada benim kızımın doktoru 6 aya kadar göz muayenesi yaptırın demişti, daha erken söylemedi bize, 4,5 aylıkken götürmüştük göz doktoruna