eslemsiii ayy bu ben 😥😓 kırmızı kan geliyordu adet oldum sanmıştım . Sanki canımdan can gidiyor Doğum acısı ne ki yani . Elimle etrafta ne varsa sıkıyorum bağırmamak için . 😓 oturduğumda baktım zorlanıyorum hemen kalkıp zeytinyağı getiriyorum makatıma masaj yapıyorum sürüyorum baya , çok az hafifletiyor . Belki iğrenebilirsiniz ama aynı halden olan anlar ,peçete doluyorum elime elimin yardımıyla yapmaya çalışıyorum . Şu bi kaç gündür duhalac şurup kullanıyorum iyi geliyor ,idarırımı yapsam bile zeytinyağı sürüp kalkıyorum az sa olsa faydası oluyor . Sizde deneyin isterseniz şurup ve yağı 😥